|  Carnetul Online de Elev |   ORAR   | EXAMENE |  REZULTATE EXAMENE | 
|   CONCURS - Posturi vacante   |   PARTENERI   |

REGULAMENTUL DE ÎNSCRIERI ȘI REÎNSCRIERI - 2020-2021

LA ȘCOALA POPULARĂ DE ARTE „TUDOR JARDA“ CLUJ-NAPOCA

Școala Populară de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca te invită să te înscrii acum la cursul care ți se potrivește cel mai bine. Informează-te și alege!

A. Cursuri de bază (cursuri finalizate cu diplomă de absolvire):

B. Cursuri pregătitoare pentru copii (fără examene, cu diplomă de participare);

C. Asistență artistică (fără examene, cu diplomă de participare);

D. Cursuri de excelență – tehnici.

A. Cursuri de bază

 ARTĂ DRAMATICĂ | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. ACTORIE 2 ani 14-60 ani 1.150 lei/an
2. RETORICĂ 2 ani 17-60 ani 1.150 lei/an
 ARTE VIZUALE | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. ARTĂ DECORATIVĂ 3 ani 10-60 ani 1.050 lei/an
2. ARTĂ FOTOGRAFICĂ 2 ani 10-60 ani 1.050 lei/an
3. CERAMICĂ 3 ani 10-60 ani 1.050 lei/an
4. DECORAȚIUNI INTERIOARE 3 ani 17-60 ani 1.050 lei/an
5. DESIGN VESTIMENTAR 3 ani 17-60 ani 1.050 lei/an
6. GRAFICĂ 3 ani 10-60 ani 1.050 lei/an
7. PICTURĂ 3 ani 12-60 ani 1.050 lei/an
8. ȚESUT-CUSUT 2 ani 10-60 ani 1.050 lei/an
 COREGRAFIE | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. DANS CLASIC – BALET 5 ani 7-35 ani 1.050 lei/an
2. DANS CONTEMPORAN 2 ani 10-35 ani 1.050 lei/an
3. DANS MODERN 2 ani 10-35 ani 1.050 lei/an
4. DANSURI DE SOCIETATE 2 ani 10-35 ani 1.050 lei/an
5. INSTRUCTOR COREGRAF ÎN DANS 2 ani 20-55 ani 1.250 lei/an
6. INSTRUCTOR COREGRAF ÎN JOC POPULAR 2 ani 20-55 ani 1.250 lei/an
7. JOC POPULAR 2 ani 10-35 ani 1.050 lei/an
 MUZICĂ | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. ACORDEON 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
2. ANSAMBLU INSTRUMENTAL: VIOARĂ, BRACI, CONTRABAS 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
3. CANTO CLASIC 3 ani 14-55 ani 1.250 lei/an
4. CANTO MUZICĂ POPULARĂ 3 ani 14-55 ani 1.250 lei/an
5. CANTO MUZICĂ UȘOARĂ 3 ani 14-55 ani 1.250 lei/an
6. INSTRUMENTE POPULARE: CAVAL, FLUIER 2 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
7. CHITARĂ CLASICĂ ȘI FOLK 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
8. CHITARĂ ELECTRICĂ ȘI BAS 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
9. CLARINET 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
10. CONTRABAS 3 ani 12-60 ani 1.150 lei/an
11. EUFONIU 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
12. IMPROVIZAȚIE JAZZ 3 ani 12-60 ani 1.150 lei/an
13. INIȚIERE CORALĂ 2 ani 17-60 ani 1.150 lei/an
14. INIȚIERE FANFARĂ 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
15. INIȚIERE MUZICĂ POPULARĂ 2 ani 9-13 ani 1.150 lei/an
16. INIȚIERE MUZICĂ UȘOARĂ 2 ani 9-13 ani 1.150 lei/an
17. INSTRUMENTE DE PERCUȚIE RITMICĂ 2 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
18. ORGĂ ELECTRONICĂ 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
19. PIAN 5 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
20. SAXOFON 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
21. TARAGOT 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
22. TROMBON 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
23. TROMPETĂ 3 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
24. TUBĂ 3 ani 12-60 ani 1.150 lei/an
25. VIOARĂ 5 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
26. VIOLĂ 5 ani 10-60 ani 1.150 lei/an
27. VIOLONCEL 4 ani 10-60 ani 1.150 lei/an

Cursuri pregătitoare pentru copii (fără examene, cu diplomă de participare)

Aceste cursuri urmăresc să atragă copii iubitori ai artei în diferite forme de exprimare, fără ca aceştia să fie implicaţi obligatoriu în activităţile culturale curente ale Şcolii de Arte. Drept urmare, formarea şi dezvoltarea acestor cursanţi nu se va face după o programă analitică dată (examene, catalog, etc.), ci după nevoia sau dorinţa cursanţilor.

Înscrierea la aceste cursuri se va face conform procedurii de înscriere a tuturor cursurilor.

 ARTE VIZUALE | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. GRAFICĂ 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an
2. PICTURĂ 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an
 COREGRAFIE | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. DANS CONTEMPORAN 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an
2. DANS MODERN 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an
 MUZICĂ | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. CHITARĂ CLASICĂ ȘI FOLK 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an
2. PIAN 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an
3. VIOARĂ 1 an 7-9 ani 1.050 lei/an

C. Asistență artistică (fără examene, cu diplomă de participare)

Şcoala Populară de Arte organizează cursuri de Asistenţă artistică pentru TOATE CATEGORIILE DE VÂRSTĂ, pe toate compartimentele.

Excepţie fac cursurile: Instructori coregrafi în dans și Instructori coregrafi în Joc popular, Design vestimentar,  Improvizaţie jazz, Inițiere muzică ușoară, Inițiere muzică populară.

Înscrierea la aceste cursuri se va face conform procedurii de înscriere a tuturor cursurilor.

Taxa: 525 lei/semestru

D. Cursuri de excelență - tehnici

 ARTE VIZUALE | SPECIALIZAREA: STUDIU LIMITE DE VÂRSTĂ TAXA DE ȘCOLARIZARE
1. TEHNICI ÎN DESIGN VESTIMENTAR 2 ani 20-60 ani 1.050 lei/an
2. TEHNICI ÎN GRAFICĂ 2 ani 13-60 ani 1.050 lei/an
3. TEHNICI ÎN PICTURĂ 2 ani 13-60 ani 1.050 lei/an
4. TEHNICI ÎN ȚESUT-CUSUT 2 ani 12-60 ani 1.050 lei/an

Foarte important!

Pentru aceste cursuri e nevoie de absolvirea CURSULUI DE BAZĂ al Școlii Populare de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca sau dovada pregătirii în domeniul ales.

PROCEDURA DE ADMITERE

      Școala Populară de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca organizează înscrieri, în perioada 04-17 noiembrie 2020, la toate specializările (cursurile) puse la dispoziția publicului doritor, enunțate în capitolul II – Specializări

Solicitanții trebuie să aibă împlinită vârsta necesară la data de 17 noiembrie 2020.

       Pentru solicitanții cu vârste mai mici de 10 ani, Școala Populară de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca oferă posibilitatea înscrierii la cursuri pregătitoare pentru categoria de vârstă 7-9 ani la următoarele compartimente:

 – Arte vizuale: Pictură şi Grafică

 – Muzică: Pian, Vioară şi Chitară clasică

 – Coregrafie: Dans modern şi Dans contemporan

Condiții de înscriere:

a) Compartimentul MUZICĂ (10-60 ani)

– Canto: 14 – 55 ani

– Iniţiere corală: 17 – 60 ani

– Instrumente muzicale: 10-60 ani

b) Compartimentul ARTE VIZUALE(10-60 ani)

– Decoratiuni interioare și Design vestimentar:  17 – 60 ani 

c) Compartimentul COREGRAFIE (7-55 ani)

– Balet: 7 – 35 ani

– Joc popular, Dans de societate, Dans modern, Dans contemporan: 10 – 35 ani

– Instructori coregrafi în joc popular şi dans: 20 – 55 ani

d) Pentru compartimentul ARTĂ DRAMATICĂ (14-60 ani)

                                     – Actorie: 14 – 60 ani

                                     – Retorică: 17 – 60 ani

DOCUMENTELE NECESARE LA ÎNSCRIERE ȘI REÎNSCRIERE

  1. Înscriere:
  • fișa de înscriere – formular TIP (se solicită de la secretariatul instituției);
  • copie după C.I. sau B.I.
  • certificat de naștere
  • adeverință medicală eliberată de medicul de familie care atestă faptul că solicitantul este apt medical și clinic sănătos;
  • dosar plic
  • 2 poze ¾ cm
  • declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal a solicitantului major sau, după caz, declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal semnată de către părinte/turore/ reprezentantul legal pentru solicitantul minor (formularul tip se solicită la secretariatul instituției)
  1. Reînscriere:
  • fișa de reînscriere – formular TIP
  • certificat de naștere
  • 2 poze ¾ cm
  • contract de  studii semnat
  • declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal a solicitantului major sau, după caz, declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal semnată de către părinte/turore/ reprezentantul legal pentru solicitantul minor (formularul tip se solicită la secretariatul instituției).

TAXE

1. Înscriere

a)  Se achită o taxă de înscriere de 50 lei;

b)  Taxele aferente cursului/cursurilor se achită după declararea “admis” a fiecărui solicitant și repartizarea la curs, respectiv la data semnării contractului de studii.

2. Reînscriere

a)  Taxa aferentă cursului/cursurilor se va achita online la data semnării și transmiterii contractului de studii, în perioada 24 noiembrie 2020, ora 00:00  – 26 noiembrie 2020, orele 23:59;

b)  Se achită minim 50% din valoarea taxei aferentă cursului, online pe site-ul școlii: www.scoaladearte.ro și între orele 10-18 la sediul instituţiei de pe strada Fabricii de Zahăr, nr. 51

ETAPELE ÎNSCRIERII ÎN ANUL I

Înscrierea la: CURSURI DE BAZĂ | CURSURI DE EXCELENȚĂ

Pasul 1: Completez și transmit formularul de înscriere online în anul I, cu toate documentele solicitate;

Pasul 2: Plătesc online taxa de înscriere în valoare de 50 de lei.

Pasul 3: Susțin examenul de admitere, conform planificării anunțate de Școala Populară de Arte.

Examenul de admitere din acest an se anulează!

Din cauza situației pandemice actuale și a creșterii ratei infectării cu virusul SARS-COV-2, examenul de admitere pentru anul educațional 2020-2021 se anulează!

Prin urmare, candidații înscriși la CURSUL DE BAZĂ și CURSURI DE EXCELENȚĂ – TEHNICI vor fi admiși în anul I de studiu, fără a mai susține examenul de admitere.

Pasul 4: Aștept rezultatul examenului de admitere care va fi publicat pe site-ul Școlii Populare de arte, în secțiunea Admitere!

Începând cu data de 18 noiembrie 2020, toți candidații vor primi e-maiiluri de confirmare pentru a putea face posibilă completarea contractului de studii și plata taxei de școlarizare.

Pasul 5: Plătesc online, integral sau 50%, taxa de școlarizare.

Pasul 6: Descarc contractul de studii de AICI, îl semnez în original și îl transmit pe adresa de email a școlii (scoaladeartecluj@yahoo.com) sau îl depun la secretariat.

Pasul 7: Aștept ca școala să-mi transmită înapoi contractul semnat și scanat pe adresa de e-mail declarată în formularul de înscriere online, în maxim 72 de ore.

Înscrierea la: CURSURI PREGĂTITOARE PENTRU COPII

Pasul 1: Completez formularul de înscriere online și încarc documentele solicitate;

Pasul 2: Plătesc online taxa de înscriere în valoare de 50 de lei.

Pasul 3: Aștept e-mailul de confirmare a înscrierii;

Pasul 4: Plătesc online, integral sau 50%, taxa de școlarizare;

Pasul 5: Descarc contractul de studii de AICI, îl semnez în original și îl transmit pe adresa de email a școlii (scoaladeartecluj@yahoo.com) sau îl depun la secretariat;

Pasul 6: Aștept ca școala să-mi transmită înapoi contractul semnat pe adresa de e-mail declarată în formularul de înscriere online, în maxim 72 de ore de la data transmiterii.

Înscrierea la: CURSURI DE ASISTENȚĂ

Pasul 1: Completez formularul de înscriere online și încarc documentele solicitate;

Pasul 2: Plătesc online taxa de înscriere în valoare de 50 de lei;

Pasul 3: Aștept e-mailul de confirmare a înscrierii;

Pasul 4: Plătesc online, integral, taxa de școlarizare semestrială;

Pasul 5: Descarc contractul de studii de AICI, îl semnez în original și îl transmit pe adresa de email a școlii (scoaladeartecluj@yahoo.com) sau îl depun la secretariat;

Pasul 6: Aștept ca școala să-mi transmită înapoi contractul semnat pe adresa de e-mail declarată în formularul de înscriere online, în maxim 72 de ore de la data transmiterii.

ETAPE ÎNSCRIERE ȘI REÎNSCRIERE LA SEDIUL ȘCOLII

Înscriere

a)  Se completează fișa de înscriere tip, anexându-se documentele la dosarul care se depune la secretariatul instituției.

b)  Evaluarea solicitanților (cursanților) pentru examenul de admitere se face la toate specializările. Evaluarea constă în susținerea unei probe de aptitudini specifice profilului ales sau, după caz, specifice cursurilor.
Candidații înscriși la CURSURI DE BAZĂ, finalizate cu diplomă de absolvire, NU vor susține în anul 2020 examen de admitere la toate specializările.

Solicitanții la Cursul pregătitor și Asistență artistică nu susțin examen de admitere.

c)  Urmare a susținerii probei de aptitudini, o comisie formată din experți ai Școlii Populare de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca, va acorda calificativul “admis” sau recomandare de accedere la cursurile de Asistență artistică.

d)  Rezultatele probei se vor afișa a doua zi în data de 18 noiembrie 2020, pe site-ul instituției: www.scoaladearte.ro, la secțiunea Rezultate Examene Admitere.

e)  Rezultatele obținute nu se pot contesta.

f)   Semnarea contractului de studii se face din momentul afișării rezultatelor.

Reînscriere

a)  Se completează fișa de reînscriere

b)  Se completează contractul de studii, declarația de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal a solicitantului major sau, după caz, declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal semnată de către părinte/turore/ reprezentantul legal pentru solicitantul minor (formularul tip se solicită la secretariatul instituției).

c)  Se achită minim 50%  din valoarea taxei aferentă cursului

ETAPELE REÎNSCRIERII ONLINE

Reînscrierea începe din 24 noiembrie 2020, ora 00:00, în urma absolvirii anului anterior

Reînscrierea online se face pentru:

Cursuri de bază

Cursuri de excelență

Pasul 1: Aștept să primesc de la secretariat e-mailul cu rezultatul examenului de final de an și linkul către Formularul online de reînscriere în anul următor.

Completez formularul de reînscriere și îl transmit online până în data de 26 noiembrie 2020, ora 23:59.

Aștept e-mailul de confirmare a reînscrierii;

Pasul 2: Plătesc online taxa de școlarizare, integral sau 50%;

Pasul 3: Descarcă contractul de studii de AICI, îl printezi, îl semnezi în original și îl transmiți scanat la calitate bună (lizibil), pe adresa de e-mail a școlii: scoaladeartecluj@yahoo.com sau îl depui în original la secretariat;

Pasul 4: Aștept ca școala să-mi transmită înapoi contractul semnat pe adresa de e-mail declarată în formularul de reînscriere online.

PROBELE PENTRU EXAMENUL DE ADMITERE

PENTRU ANUL EDUCAȚIONAL 2020-2021, LA TOATE SPECIALIZĂRILE, NU SE SUSȚIN EXAMENE DE ADMITERE

MUZICĂ:

– Interviu de 10 minute cu o comisie de specialitate

– Simţ ritmic şi melodic (intonarea unor înălţimi de sunete după pian)

– Pentru clasa canto  interpretarea unei melodii din genul muzical ales la înscriere

ARTE VIZUALE:

– Interviu de 10 minute cu o comisie de specialitate

– Natură statică – desen

– Pentru clasa design vestimentar – schiţă (crochiu) figură umană

– Pentru clasa de artă fotografică: portofoliu şi o poză la cererea comisiei (aparat foto obligatoriu)

COREGRAFIE

– Interviu de 10 minute cu o comisie de specialitate

– Verificarea auzului muzical, a simţului ritmic şi un exerciţiu de mişcare

ARTĂ DRAMATICĂ

–  Actorie: Recitarea unei poezii sau relatarea unei întâmplări, control muzical şi ritmic

– Retorică:  Expunere liberă pe un subiect ales de candidat; expunere liberă pe un subiect cerut de  comisie, urmărindu-se problemele de ortoepie, lexic şi dicţie

PROCEDURA REPARTIZĂRII CANDIDAȚILOR ADMIȘI

Solicitanții declarați admiși vor fi repartizați în limita locurilor disponibile, la clasa de curs a fiecărui expert.

În procesul de repartizare a cursanților se va avea în vedere opțiunea acestora pentru un anumit expert, în limita locurilor disponibile. În cazul în care pentru opțiunea solicitată nu mai sunt locuri disponibile, repartiția se va face la un alt expert de profil.

Cursanții sunt așteptați la festivitatea de deschiderea anului educațional la sediul Școlii Populare de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca, str. Fabricii de Zahăr, nr. 51, prilej cu care vor lua legătura cu experții coordonatori pentru a se cunoaște și pentru stabilirea orarului.

Data festivității este 02 decembrie 2020, ora 17.00, la sediul Școlii Populare de Arte „Tudor Jarda” Cluj – Napoca de pe str. Fabricii de Zahăr nr.51  și va fi anunțată în timp util și pe site-ul www.scoaladearte.ro și pe pagina de Facebook a școlii: Fabrica de Cultură Cluj.

Școala Populară de Arte „Tudor Jarda“ Cluj-Napoca își rezervă dreptul de a substitui un expert/instructor  prin numirea unui înlocuitor, pe parcursul anului școlar, atunci când desfășurarea cursului cu expertul/ instructorul  inițial nu mai este posibilă astfel încât continuarea cursului să nu fie afectată.

REGLEMENTĂRI CU PRIVIRE LA TAXELE ȘCOLARE

Pentru anul educațional 2020-2021, se vor aplica următoarele TAXE:

  1. taxă de înscriere – 50 lei;
  2. taxă/an de studiu/cursant – Canto, Instructor coregraf – 1250 lei;
  3. taxă/an de studiu/cursant – Coregrafie, Artă dramatică, Arte vizuale – 1050 lei;
  4. taxă/an de studiu/cursant – Instrumente muzicale, Inițiere corală – 1150 lei;
  5. taxă/an de studiu/cursant – Curs pregătitor – 1050 lei;
  6. taxă/semestru de studiu/cursant – Asistență artistică – 525 lei.

PLATA TAXELOR aferente anului de studiu, se face integral sau în două tranșe. prima tranșă se achită la semnarea contractului de studiu ( minim 50%  din cuantumul taxei),  iar tranșa a doua se achită până la 31 decembrie a anului educațional în curs.

În cazul neachitării taxelor la termenele stabilite, cursanții vor fi exmatriculați

SUSPENDAREA CURSULUI operează în baza unei cereri aprobate de conducerea Școlii Populare de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca pentru o durată de maxim 2 ani de la data încheierii ultimului an de studiu.

TRANSFERUL unui cursant al Școlii Populare de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca la o școală similară este permisă doar la finele unui an educațional. Taxele școlare achitate către Școala Populară de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca, la momentul cererii de transfer, nu se restituie. Pentru a putea opera transferul este necesar ca,  la momentul cererii, cursantul să fie cu taxele școlare achitate la zi.

În cazul în care o persoană solicită transferul de la o școală similară la Școala Populară de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca, solicitantul va trebui să achite integral taxa prevăzută pentru anul de studiu în care operează transferul și să depună următoarele documente:

  1. Cerere de transfer;
  2. Foaia matricolă eliberată de școala de la care se transferă;
  3. Copie după C.I. sau B.I.;
  4. Certificat de naștere;
  5. Adeverință medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de medicul de familie sau specialist, unde este cazul;
  6. Declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter  personal a cursantului major sau, după caz, declarație de consimțământ privind acordul asupra prelucrării datelor cu caracter personal, semnată de către părinte/tutore/reprezentantul legal pentru cursantul minor.

GRATUITĂȚILE ÎN CADRUL INSTITUȚIEI  sunt  admise doar în cazul unor situații determinate și limitative, conform hotărârii

Consiliului administrativ al Școlii Populare de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca  după cum urmează:

a) beneficiază de reducerea taxei de școlarizare copiii minori aflați în întreținere (cel puțin doi minori, în cuantum de 25%, pentru fiecare copil);

b) angajații instituției se pot înscrie la un singur curs gratuit, dar cu aceleași condiții de examinare;

c) rudele de gradul I ale angajaților instituției se pot înscrie la un singur curs, la jumătate de tarif, dar cu aceleași condiții de examinare;

d) de gratuitatea cursurilor beneficiază și elevii de la școlile speciale sau cei din centre de plasament subordonate  Consiliului  Județean Cluj, pe baza recomandării instituției respective;

În cazul neprezentării  sau nepromovării examenului de final de an ( pentru anii intermediari), cursantul are posibilitatea de a fi reexaminat în cadrul sesiunii din luna septembrie. Taxa de reexaminare pentru fiecare disciplină este de 50 lei.

Pentru cursanții care nu promovează sau sunt absenți la examenul de diplomă,  aceștia pot să-și susțină examenul în următorii ani, taxa de reexaminare  pentru diplomă este de 100 lei.

CANALE OFICIALE DE COMUNICARE

Școala Populară de Arte “Tudor Jarda” din Cluj-Napoca utilizează două canale principale de informare și comunicare cu toți candidații și cursanții:

1. Site-ul www.scoaladearte.ro;

2. Avizierul aflat fizic la sediul Școlii Populare de Arte “Tudor Jarda” din Cluj-Napoca, str. Fabricii de Zahăr, nr. 51.

În cazul în care opțiunea de comunicare nr. 1 este indisponibilă din motive tehnice sau de altă natură, candidatul poate opta pentru opțiunea nr. 2 de comunicare (secretariatul/avizierul Școlii Populare de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca).

De asemenea, Școala Populară de Arte “Tudor Jarda” Cluj-Napoca oferă candidaților și cursanților posibilitatea de a comunica pe e-mail, la adresele scoaladeartecluj@yahoo.com, contact@scoaladearte.ro și telefonic, la numărul 0264592576.

CLAUZĂ SPECIALĂ

Pentru optimizarea fluxurilor specifice procesului de admitere cu înscriere și reînscriere online, Școala își rezervă dreptul de a modifica/adapta oricând este necesar Regulamentul de Înscriere și Reînscriere, în interesul cursanților și instituției, ținând cont de condițiile tehnice și recomandările autorităților.

VALABILITATE

Prezentul regulament este în vigoare pentru anul educațional 2020 – 2021.

X